Gymnasie­mässan 2021

Besök Lindeskolan på Gymnasiemässan 2021!!

Detta glada gäng får ni träffa live i Lindeskolans Teamsmöte på årets gymnasiemässa 27-28/10. De svarar på alla era frågor!!

Anslut här.

27 oktober: kl. 9-11, kl. 13-15 och kl. 18-20

28 oktober: kl. 9-11, kl. 13-15

Årets gymnasiemässa är digital.

Gymnasiemässan vänder sig till både elever och vårdnadshavare som vill få mer information om möjliga utbildningsvägar och som vill möta andra elever som kan berätta om hur det är att läsa ett visst gymnasieprogram – på riktigt!

Du får träffa och ställa frågor till elever och lärare från både kommunala och fristående gymnasieskolor i Örebro län.

Träffa elever i livesänt videmöte

Under mässan kan du delta på livesända videomöten, där elever från olika gymnasieskolor håller presentationer, berättar hur det är att läsa ett visst gymnasieprogram och svarar på frågor från dig som besökare. Mer information om videomötena hittar du i skolornas montrar.

Mer information: https://extra.orebro.se/gymnasiemassan.html