lindeskolan_logo

Vill du boka in ett besök?

Skicka in intresseanmälan så kontaktar vi dig

Var med på några riktiga gymnasielektioner, käka lunch och känn av stämningen i korridoren. Är det här en skola för dig? Det kan du göra som bokar in en prova på-dag på Lindeskolan.

Vi berättar mer om skolan, de olika programmen och hjälper till att lägga upp din dag så att vi kan ta hand om dig på bästa sätt så att du får ett bra och givande besök hos oss.

Vill du boka in ett besök? Skicka in intresseanmälan så kontaktar vi dig

Vi tackar alla som besökte oss som elev för en dag. Det är inte tillåtet att göra anmälningar längre. Sista tillfället att besöka oss var 30/1. Det finns inga fler datum inplanerade. Har du frågor om Lindeskolan och våra program så är du välkommen att kontakta våra studievägledare.

Lindeskolan
Lindesbergs kommun